متن و ترجمه آهنگ Nicole Scherzinger - Boomerang

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Nicole Scherzinger_Boomerang

 

 

The world spit me out,

دنیا من رو مثل تف به بیرون پرت کرد

And now we’re spinning around,

و حالا ما با هم داریم میچرخیم

Lost in a free fall.

من در سقوط آزاد گم شدم

Forever going down,

و برای همیشه به سمت پایین حرکت میکنم

And breaking through the ground,

و به شدت با زمین برخورد میکنم

When I thought I reached the end,

و وقتی که به نظرم میومد که به پایان رسیده ام

I start to fall again.

دوباره سقوط رو شروع میکردم

But I was taught,

ولی من یاد گرفته ام

To never surrender,

که هیچ وقت تسلیم نشم

When it’s hard to get up,

وقتی که بلند شدن برام سخته

Gonna fight ’til I can stand and say.

من میجنگم تا وقتی که بتونم بلند بشم و بگم

Chorus:

Oh, you can turn me down,

اه تو میتونی من رو پس بزنی

You can throw me now,

تو میتونی منو همین حالا پرتاب کنی

The harder out, the harder I come back around.

هر چه قدر من رو محکم تر پرتاب کنی من محکم تر بر میگردم

You can break my heart,

تو میتونی قلب من رو بشکنی

But you can’t scratch my name,

ولی نمیتونی اسم من رو خدشه دار کنی

I can take the hit cause I’m a boomerang.

من میتونم این ضربه ها رو تحمل کنم چون مثل یه بومرنگ میمونم

I’m a boomerang.

من یه بومرنگم

(بومرگ: چوب خميده اى که پس از پرتاب شدن نزد پرتاب کننده برميگردد)

I’m a boomerang.

من یه بومرنگم

Now I’m 10 feet tall,

حالا من ده فوت بلند شده ام

All my problems feel so small,

همه ی مشکلاتم به نظر م کوچیک میاد

Nothing in my way to make me change,

هیچ چیزی سر راهم وجود نداره که منو تغییر بده

No ceiling to my sky,

هیچ سقفی برای آسمون من وجود نداره

Just open space to fly,

فقط فضا رو باز کن برای پرواز

Everytime I’m feeling down,

هر وقت که من احساس سقوط میکنم

I turn it back around.

من اون رو برش میردونم

But I was taught,

ولی من یاد گرفته ام

To never surrender,

که هیچ وقت تسلیم نشم

When it’s hard to get up,

وقتی که بلند شدن برام سخته

Gonna fight ’til I can stand and say.

من میجنگم تا وقتی که بتونم بلند بشم و بگم

Chorus:

Oh, you can turn me down,

اه تو میتونی من رو پس بزنی

You can throw me now,

تو میتونی منو همین حالا پرتاب کنی

The harder out, the harder I come back around.

هر چه قدر من رو محکم تر پرتاب کنی من محکم تر بر میگردم

You can break my heart,

تو میتونی قلب من رو بشکنی

But you can’t scratch my name,

ولی نمیتونی اسم من رو بدنام کنی

I can take the hit cause I’m a boomerang.

من میتونم این ضربه ها رو تحمل کنم چون مثل یه بومرنگ میمونم

Even though I’m flying high,

با این وجود که من دارم به اوج پرواز میکنم

The sky can change one day,

آسمون میتونه یه روزی عوض بشه

I can hit some turbulence,

من میتونم به این آشوب ها برخورد کنم

But who I am is never gonna change,

اما این کسی که من هستم هیچ وقت عوض نمیشه

Cause I’m a boomerang.

چون من یه بومرنگم

Cause I’m a boomerang.

چون من یه بومرنگم

Cause I’m a boomerang.

چون من یه بومرنگم

Chorus:

Oh, you can turn me down,

اه تو میتونی من رو پس بزنی

You can throw me now,

تو میتونی منو همین حالا پرتاب کنی

The harder out, the harder I come back around.

هر چه قدر من رو محکم تر پرتاب کنی من محکم تر بر میگردم

You can break my heart,

تو میتونی قلب من رو بشکنی

But you can’t scratch my name,

ولی نمیتونی اسم من رو بدنام کنی

I can take the hit cause I’m a boomerang.

من میتونم این ضربه ها رو تحمل کنم چون مثل یه بومرنگ میمونم,

I’m a boomerang.

من یه بومرنگم

I’m a boomerang.

من یه بومرنگم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:21 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 177
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 641
بازدید کل : 50274
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت